vad tänkte jag med? trivdes jag då? knappast. vad var det för fel på mig.


nä skämt
men nu ska jag faktiskt ta upp det.
VARFÖR JAG BYTTE STIL

1.för att folk tog inte mig som en seriös person, för jag såg så rolig ut.
man får komplimanger för stilen, men vafan.. det var kul då.
men sen insåg jag att de där komplimangerna kan alla få, genom att klä sig lite grymt.
Så jag bytte, gick fort, väldigt smidigt, kändes bra. Fick mer komplimanger för annat då.
vilket stärker ens självkänsla istället. För mitt ansikte är JAG. mina kläder är VETTEFAN.
Dock älskar jag fortfarande crazystilen, som t.ex alva har, tycker den är grym.
Hon passar i den och hon ska ha den. Men jag, jag passar verkligen inte i den.
Jag ser ut som en tjacknisse. Som en viss Tim skulle uttrycka sig.
Och eftersom jag inte riktigt gillar den här stilen på killar var det ganska svårt för mig att nå min "killsmak". Eftersom de killarna tittar nog knappast efter så som jag såg ut.
Men jag tycker att denna stil har med attityd att göra, och vilken tomte som jag är, har jag ju attityden för denna stil, jag bryr mig inTe vad folk tycker. Därför jag ville uttrycka mig genom att visa att, "fitta för dig, jag har åtminstonde hittat mig själv". Jo det hade jag, men jag mognade och insåg att jag inte kan vara så egoistisk, för det fanns ju folk som klaga, t.ex min mamma, javafan hela släkten så att säga. Därför var jag jättejättejättesnäll och färgade bort mitt svarta hår. fy så gulli. och bytte bort de "hårda". skoja, det gjorde jag inte, det gick inte att byta attityd/åsikter/personlighet genom att ändra kläder. Samma gamla madde, men dock med medicin.

2. rymde allt på 1an.

skrifter

åsikter:

Namn:
Kom ihåg mig?

msn ;)?)

din skitblogg?:

förolämpning:

Trackback
RSS 2.0